Kraj

Poczuć się jak w aucie "Transportera"

Z okazji nowego sezonu serialu "Transporter" w FilmBox Premium agencja El Padre zrealizowała nietypową akcję ambientową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fjj9U1msF4AU%22%7D
W ramach promocji nowego sezonu serialu “Transporter” kanał FilmBox Premium zlecił agencji El Padre realizację nietypowej akcji ambientowej.

Rankiem 25 września br. w aplikacji iTaxi pojawił się nowy samochód, oznaczony jako ”Transporter”. Po zamówieniu go na wyznaczone miejsce podjeżdżała czarna limuzyna znana z serialu i cyklu filmów o kurierze do zadań specjalnych – Audi A8.

Ubrany jak Transporter kierowca pytał klientów, czy zgadzają się, by po drodze odebrał niewielką przesyłkę. Ci, którzy powiedzieli “tak”, trafiali wprost do filmu akcji: kierowca kaskader podjeżdżał do wjazdu na lotnisko Bemowo, pokonywał w walce wręcz dwóch “ochroniarzy”, po czym dawał pokaz jazdy specjalnej. Wyczyny na płycie lotniska i reakcje pasażerów rejestrowała ekipa filmowa i zamontowane w aucie kamery onboard, a całość trafiła do przygotowanego przez FilmBox klipu. Partnerami akcji było iTaxi.pl i diler Audi Rowiński-Waldemajer.

Oprócz akcji ambientowej nadawca przygotował także kampanię w kanałach tematycznych Grupy Kino Polska (do której należy Filmbox International Ltd.), spoty radiowe w Zet Chilli i Zet Gold, reklama prasowa w TV-guide’ach (“Kropka TV”, “To & Owo”, “Super Express TV”, “Gazeta Telewizyjna”) oraz różnorodne formy reklamowe w portalu Filmweb.

Za kreacje reklamowe i zakup mediów odpowiadał dział marketingu Kino Polska TV, przy akcji ambientowej wspierany przez agencję El Padre.