M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile Polska potwierdza wybór Leo Burnett i Bridge 2 Fun

Katarzyna Kacprzak | 1 października 2015, 06:00

W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.

T-Mobile Polska zakończył proces wyboru agencji, które będą obsługiwać go w obszarach ATL i BTL, o czym informowaliśmy 28 września br. w MMP24. W wyniku przetargu odpowiedzialną za obszar ATL dla wszystkich marek z portfolio firmy agencją wiodącą została Leo Burnett. Wspierana będzie przez agencję Bridge 2 Fun, która dodatkowo opiekować się będzie działaniami sponsoringowymi. W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7, także znajdującą się w strukturach grupy Leo Burnett.

Obsługą marki Heyah w dalszym ciągu zajmowała się będzie agencja Brain.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,