Startuje kolejna kampania marki Dove z portfolio Unilevera. Brand kontynuuje komunikację adresowaną do kobiet i redefiniującą piękno. Tym razem kampania adresowana jest do dorastających dziewczynek i ma być głównie realizowana w Pintereście.
Koncept kreatywny polega na zadaniu dziewczynkom pytania, jaka jest jedna rzecz, którą chciałyby w sobie zmienić.
Jedna z dziewczynek mówi, że chciałaby mieć kręcone włosy, druga – że proste, inna marzy o ciemniejszej skórze, kolejna – o jaśniejszej. Spot ma przekierowywać do “bezpiecznego” miejsca, jakim jest Pinterest – ma być przestrzenią, w której dorastające dziewczęta znajdą wsparcie. Dla Dove w Pintereście będą pracowali psychologowie behawioralni. Marka będzie oferowała darmowe konsultacje i hasła motywacyjne.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej związanej z promocją “prawdziwego piękna” odpowiada agencja Ogilvy & Mather, marka rozpoczęła również współpracę z VaynerMedia i agencją Edelman pod względem PR-owym.
(AdAge)