Zagranica

Dove stawia na Pinterest jako kanał komunikacyjny dla najmłodszych "małych kobietek"

Startuje kolejna kampania marki Unilevera "Change One Thing".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc96SNJihPjQ%22%7D
Startuje kolejna kampania marki Dove z portfolio Unilevera. Brand kontynuuje komunikację adresowaną do kobiet i redefiniującą piękno. Tym razem kampania adresowana jest do dorastających dziewczynek i ma być głównie realizowana w Pintereście.
Koncept kreatywny polega na zadaniu dziewczynkom pytania, jaka jest jedna rzecz, którą chciałyby w sobie zmienić.
Jedna z dziewczynek mówi, że chciałaby mieć kręcone włosy, druga – że proste, inna marzy o ciemniejszej skórze, kolejna – o jaśniejszej. Spot ma przekierowywać do “bezpiecznego” miejsca, jakim jest Pinterest – ma być przestrzenią, w której dorastające dziewczęta znajdą wsparcie. Dla Dove w Pintereście będą pracowali psychologowie behawioralni. Marka będzie oferowała darmowe konsultacje i hasła motywacyjne.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej związanej z promocją “prawdziwego piękna” odpowiada agencja Ogilvy & Mather, marka rozpoczęła również współpracę z VaynerMedia i agencją Edelman pod względem PR-owym. 

(AdAge)