Kraj

Ford promuje kolejną kumulację - możliwość wygrania 3 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. W DS "MMP" 28 września pisaliśmy...

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. W DS “MMP” 28 września pisaliśmy o kampanii promującej możliwość wygrania 2 samochodów, która miała miejsce m.in. w “Gazecie Wyborczej”. Teraz layout w tym dzienniku informuje o możliwości wygrania 3 samochodów. W najbliższym dodatku telewizyjnym czytelnicy znajdą klucz i po udaniu się do salonu Forda mogą sprawdzić, czy wygrali 3 samochody. Podobny mechanizm został zastosowany w poprzedniej akcji promocyjnej. Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa 66/Ogilvy, a za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy MindShare Polska. Podobnie jak w przypadku poprzedniej akcji także i teraz ani klient, ani agencje nie ujawniają szczegółów kampanii. Cała akcja związana z możliwościami wygrywania samochodów rozpoczęła się w połowie września, kiedy do wygrania był jeden samochód. Wtedy akcja reklamowa objęła “Gazetę Wyborczą”, ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe oraz telewizję. W 2003 r. Ford Motor Company sprzedał w Polsce 24 518 samochodów, natomiast rok wcześniej było to 16 747 samochodów (źródło: Samar). Wydatki reklamowe Ford Motor Company w ub.r. wyniosły 40,1 mln zł, rok wcześniej – 30,8 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)