Kraj

Startuje kampania marki Big Active

Brand herbaty podkreśla, że chętnie towarzyszy przyjemnym chwilom.

Startuje kampania marki Big Active
Startuje druga odsłona kampanii reklamowej herbat marki Big-Active. Jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności herbat zielonych oraz herbat czarnych z dodatkami owoców. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, a także media społecznościowe oraz promocje w puntach sprzedaży.
Kampania jest realizowana pod hasłem “Dopełnienie Dobrych Chwil”. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie pojawią się w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych z grupy TVP (TVP1, TVP2), Polsat Media (Polsat) oraz TVN, a także w kanałach tematycznych każdej ze stacji. Ponadto działania komunikacyjne będą wspierane w social mediach oraz poprzez promocje in-store.

Kampania potrwa nieprzerwanie od 5 października 2015 r. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Za działania z zakresu public relations i doradztwa komunikacyjnego odpowiedzialna jest agencja BrandLab.