Zagranica

Saatchi & Saatchi z kampanią dla Cheerios

Agencja z Nowego Jorku przygotowała kolejny wzruszający spot dla bezglutenowego wariantu płatków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOqU2_yJEgok%22%7D
W Stanach wystartowała kolejna odsłona kampanii dla marki Cheerios z portfolio Nestle w wersji dla osób chorych na celiakię i uczulonych na gluten. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi New York.

Sentymentalny spot celowo wprowadza odbiorcę w błąd, na tym koncepcie opiera się zabieg mający odbiorcę poruszyć i wzruszyć. Widzimy staruszka, którego młoda kobieta zabiera z domu z tabliczką “for rent”. W samochodzie rozmawia z nim i pociesza go, że będzie miał własny pokój. Wszystko wskazuje na to, że mężczyzna ma być umieszczony w domu spokojnej starości. Okazuje się, że kobieta to jego córka i zawozi go do własnego domu. Na miejscu czeka na niego stęskniona wnuczka, która na jego powitanie przygotowała serce ułożone z kółeczek Cheerios.

(Agency Spy)