Zagranica

Cadbury ze spotem w duchu przygód Bonda

Milk Tray Man powraca w brytyjskiej kampanii czekoladek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fb-RiQaw5OBs%22%7D
Na Wyspach wystartowała kampania autorstwa Fallon London dedykowana czekoladkom Milk Tray z portfolio Mondeleza. Marka wskrzesiła w tym celu bohatera – Milk Tray Mana, który wyrusza w miasto szukać swojego następcy. Ostatnio postać aktora Jamesa Coombesa wcielającego się w rolę czekoladowego bohatera wykorzystano 13 lat temu. Po raz pierwszy pokazał się światu w 1987 r. Teraz na Wyspach startuje 30-sek. spot z jego udziałem.
Mondelez na Wyspach dysponuje budżetem o wartości 4 mln funtów.

Zintegrowana kampania obejmie również kanały social media i akcje PR, VoD, nośniki OOH i ekspozycje w miejscach sprzedaży. Pozostałe działania (PR, OOH, VoD będą realizowane przez grupę agencji: Golin, Elvis,. PhDGravity Road i RPM.

(Campaign)