Kraj

HP rusza z kampanią komputerów desktop dx2000

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię komputerów typu desktop, model dx2000. Kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreację przygotował Publicis, planowanie...

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię komputerów typu desktop, model dx2000. Kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreację przygotował Publicis, planowanie mediów należało do Optimedia Poland. Celem jest przekazanie grupie docelowej, że za rozsądną cenę można kupić markowy komputer, prosty w obsłudze, wydajny, zapewniający moc i bezpieczeństwo. Kampanii towarzyszy promocja cenowa. Kampania obejmie prasę codzienną i branżową (IT). Pierwszą falę tych działań zaplanowano do końca października, ale w listopadzie ruszy druga fala. Jak zapowiada Luiza Dzienkiewicz, marketing communication manager small &medium business w HP, akcji w prasie towarzyszyć będą działania BTL-owe – wspólne działania z firmą Microsoft w ramach projektu Bezpieczny Komputer, m.in. wspólne road shows. (MG)