Kraj

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii Gillette

Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.


Wystartowała kolejna odsłona polskiej kampanii marki Gillette z portfolio P&G. Działanie jest realizowane we współpracy z ambasadorką marki – Anną Lewandowską. Według badań przeprowadzonych na zlecenie marki w styczniu 2015 r. aż 80 proc. biorących udział w badaniu kobiet przyznało, że czuje się ograniczana  ze względu na płeć. 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqrY1WcLNjB4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Gillette Venus zajęło stanowisko w sprawie stereotypizacji kobiet i rozpoczęło ogólnoświatową kampanię #UseYourAnd, której zadaniem jest inspirować kobiety w każdym wieku do uwolnienia ich pełnego potencjału.

W ramach kampanii #UseYourAnd kobiety (często ambasadorki marki w danym kraju) dzielą się inspiracjami. Za pośrednictwem filmów wideo w Polsce ambasadorką marki Gillette Venus została Anna Lewandowska.  

Za kreację globalnej odsłony działań odpowiada BBDO. W Polsce Anna Lewandowska nagrała filmik promujący akcję.