Kraj

KRBRD zabiera kluczyki

Startuje kampania ostrzegająca przed wsiadaniem za kółko po spożyciu alkoholu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvmWFJ3trzW8%22%7D
Startuje kampania Krajowej Rady Bezpieczęństwa Ruchu Drogowego. Jej celem jest ostrzeganie przed wsiadaniem do samochodu po spożyciu alkoholu. Spot przygotowany przez agencję Infinity zachęca żeby uciec się do różnego rodzaju fortelów, tak aby  nie dopuścić do tego, żeby ktoś z otoczenia wsiadał do samochodu po spożyciu alkoholu.

Kampania jest adresowana do ludzi młodych, w wieku 18-24 lat. Akcja ma pokazać, jak można reagować w sytuacji, gdy ktoś czuje się pewnie na tyle, żeby jechać autem, chociaż wiemy, że nie powinien.
Agencja Infinity została wyłoniona w trybie przetargu publicznego, w którym złożono 12 ofert. Kampania będzie emitowana w telewizji, kinie, radiu oraz na billboardach.
Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada konsorcjum firm QPQ i Havas.