Kraj

MetLife zachęca do oszczędzania, czyli Snoopy pod Rysami

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma PZL, a za zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fmg_LKXWZ8oQ%22%7D
Towarzystwo ubezpieczeniowe MetLife rusza z kolejnym etapem kampanii promującej produkty towarzystwa skierowane do klientów zainteresowanych długoterminowym gromadzeniem kapitału.

Spot reklamowy promuje postawy klientów, dzięki którym gromadzą oni kapitał na realizację wybranych celów w przyszłości, ale także chcą zadbać o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantując wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego.

– W spocie reklamowym pojawia się niebieska luneta MetLife symbolizująca perspektywy na bezpieczną finansowo przyszłość. Identyczną lunetę udostępniliśmy nieodpłatnie turystom docierającym na Gubałówkę, a widoki z lunety można dodatkowo podziwiać dzięki stronie www.luneta.metlife.pl – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor departamentu komunikacji i promocji w MetLife. – Hasło kampanii podkreśla nasze długoletnie doświadczenie i brzmi „Rozwijamy się dla ciebie od ponad 145 lat” – dodaje.

Kampania potrwa do 8 listopada br., a realizowana jest w głównych stacjach telewizyjnych i silnie wspierana działaniami w internecie. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma PZL, a za zakup mediów – dom mediowy Vizeum.