Towarzystwo ubezpieczeniowe MetLife rusza z kolejnym etapem kampanii promującej produkty towarzystwa skierowane do klientów zainteresowanych długoterminowym gromadzeniem kapitału.
Spot reklamowy promuje postawy klientów, dzięki którym gromadzą oni kapitał na realizację wybranych celów w przyszłości, ale także chcą zadbać o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantując wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego.
– W spocie reklamowym pojawia się niebieska luneta MetLife symbolizująca perspektywy na bezpieczną finansowo przyszłość. Identyczną lunetę udostępniliśmy nieodpłatnie turystom docierającym na Gubałówkę, a widoki z lunety można dodatkowo podziwiać dzięki stronie www.luneta.metlife.pl – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor departamentu komunikacji i promocji w MetLife. – Hasło kampanii podkreśla nasze długoletnie doświadczenie i brzmi „Rozwijamy się dla ciebie od ponad 145 lat” – dodaje.
Kampania potrwa do 8 listopada br., a realizowana jest w głównych stacjach telewizyjnych i silnie wspierana działaniami w internecie. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma PZL, a za zakup mediów – dom mediowy Vizeum.