Zagranica

SC Johnson z największą kampanią wizerunkową w historii

Minutowy spot rozpoczynają słowa założyciela firmy, a przekaz skupia się na powinnościach wobec pokoleń.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfcQPTCExgT4%22%7D
SC Johnson rozpoczyna największą w historii kampanię korporacyjną, której celem jest umocnienie wizerunku. Szacowany koszt kampanii to ok. 30 mln dol. Kampania powstała w wyniku współpracy konsorcjum firm: Energy BBDO, PhD, TracyLocke, Geometry Global i Edelman. Spot kładzie nacisk na komunikat o tym, że firma od lat stawia na wartości rodzinne i pielęgnuje je od pięciu pokoleń. Tytuł spotu to “Great expectations”, a początek filmu wyznacza cytat założyciela firmy, który podkreśla powinności wobec kolejnych pokoleń.

(Agency Spy)