Kraj

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjhshD0JAhd4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Pod hasłem “100 proc. naturalnego smaku” ruszyła jesienna odśłona kampanii reklamowej Frosty. Pierwszy raz w historii swoim zasięgiem objęła nie tylko telewizję, ale również radio.
Gówny bohater spotu zachwala produkty i przekonuje o tym, jak łatwo je przygotować. W spocie eksponowane są Złote Paluszki Rybne oraz gama wariantów Ryb z pieca. 

Kampania telewizyjna potrwa do maja 2016 r. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane na antenach stacji ogólnopolskich i tematycznych – zobaczymy je m.in. w TVN, TVP, Polsacie czy AXN i MTV. Reklamy radiowe usłyszymy na antenach stacji ogólnopolskich (RMF i Radio Zet) oraz stacji lokalnych przez cały październik.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Wire z Hamburga, a za zakup mediów – ZenithOptimedia, działania PR realizuje zaś agencja JBcomm.