Zagranica

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

Agencja Adam & Eve/DDB otrzymała w kategorii retail złoto za kampanię “Monty’s Christmas” zrealizowaną dla John Lewis.

Agencją Roku w kategorii film została Mother London, która zdobyła trzy złote i trzy srebrne statuetki, m.in. za kampanie dla Ikei i Anheuser-Busch InBev.

Digitalową Agencją Roku wybrano Wieden & Kennedy, która otrzymała złoto za kampanię zrealizowaną dla Hondy pt. “The other side” i srebro za kampanię “#holidayspam” dla firmy Three.

Iris otrzymał tytuł Zintegrowanej Agencji Roku, zwyciężając w kategorii sport, travel & leisure i otrzymując srebro w kategorii fashion za kampanię dla Adidasa “#ThereWillBeHaters”.

(Campaignlive)