M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Maciej Burlikowski | 26 października 2015, 06:00

Tomasz Kot śpiewająco.

Operator komórkowy T-Mobile Polska rusza z nową kampanią reklamową, która jest jednocześnie otwarciem nowego formatu komunikacji.

Telekom rezygnuje z reklam w Tomaszem Kotem w roli ojca rodziny i Szymonem Piotrem Warszawskim w roli psa. Za tamten format odpowiadała agencja DDB & Tribal.

Pod koniec września T-Mobile rozstrzygnął przetarg, w którym wybrał do współpracy agencję Leo Burnett oraz nowo powstałą agencję Bridge2Fun. Markę Heyah w dalszym ciągu obsługuje agencja Brain, agencja G7 zaś, najdłużej współpracująca z operatorem, w dalszym ciągu zajmuje się BTL-em.

Nowy format, w którym nadal występuje Tomasz Kot, opracowała właśnie agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzone zostało agencji G7, a działania w mediach społecznościowych agencji Blueberry.

Do emisji trafiły dwa spoty ”Przywileje dla stałych klientów” i ”Wszystkie sprawy od ręki”. Oba skierowana są do małych i średnich przedsiębiorców, bo to właśnie im operator poświęca pierwszą fazę działań reklamowych.
Przekonuje, że ”słucha swoich klientów” i obiecuje ”nowe podejście” także m.in. w dziedzinie obsługi klientów biznesowych z sektora MŚP (oddzielne stanowiska obsługi w salonach, lepsza oferta dla dotychczasowych klientów niż dla nowych).

Kampanię wspierają dodatkowe działania, które obejmują prasę, radio, kanały społecznościowe, reklamę wielkoformatową OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

Elementem wyróżniającym kampanię będą też całostronicowe reklamy we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach - oświadczenie podpisane przez nowego prezesa T-Mobile Polska Adama Sawickiego z deklaracjami proklienckiego podejścia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,