Kraj

Canal Plus wybrał agenta dla kanałów tematycznych

Sprzedażą czasu reklamowego w autorskich kanałach Cyfry Plus, Minimaksie, Ale Kino! i Game One, zajmie się Integrated Media Sales. Umowę...

Sprzedażą czasu reklamowego w autorskich kanałach Cyfry Plus, Minimaksie, Ale Kino! i Game One, zajmie się Integrated Media Sales. Umowę z Canal Plus Cyfrowym, operatorem Cyfry Plus, zawarto w ub. tygodniu. Jak powiedział Tomasz Kaźmierowski, zastępca dyrektora generalnego Cyfry Plus i Canal Plus, negocjacje prowadzono z kilkoma potencjalnymi partnerami. W tej chwili operator współpracuje z dwoma domami sprzedaży, czas reklamowy w analogowym Canal Plus sprzedaje RMB Polska Multimedia. “Nie zamierzamy tego zmieniać” – mówi Kaźmierowski. IMS to niezależny dom sprzedaży, wchodzący w skład grupy Integrated Media Services, której właścicielami są Jerzy Kuczkiewicz i Paul Lorentz (obaj byli poprzednio prezesami telewizji RTL7). Poza Cyfrą Plus, obsługuje tytuły wydawane przez Polski Dom Wydawniczy (“Pani”, “Uroda”, “Kobieta i Życie”, “101 Porad”, “Smaki i aromaty”). IMS wchodzi w skład holdingu Integrated Media Industries, do którego również należy firma Integrated Media Productions, zajmująca się produkcją telewizyjną. (PW)