HBO Polska promuje nowy polski serial „Pakt”. Działania prowadzone są pod hasłem „Jak wiele możesz poświęcić?”. Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 8 listopada, w HBO. Serial będzie dostępny również w serwisie HBO Go.
Kampania promocyjna nowego serialu HBO oparta jest na rozbudowanym media miksie zapewniającym szeroki zasięg (radio, outdoor, telewizja, internet), jak również działania jakościowo-kontentowe (prasa, kino, internet).
Promocję rozpoczęła kampania outdoorowa (wyselekcjonowana sieć backlightów) i prasowa: w magazynach branżowych, lifestyle’owych („Zwierciadło”, „Pani”), kontynuowana będzie w tygodnikach opinii („Newsweek”, „Polityka”) oraz dziennikach („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”). Główne aktywności promocyjne koncentrują się w tygodniu poprzedzającym premierę. Uruchomiona zostanie kampania telewizyjna (TVP, TVP2, TVP Info, Polsat wraz kanałami tematycznymi), a także radiowa – w największych rozgłośniach ogólnopolskich (RMF, Zet, PR3) oraz sieciach stacji regionalnych.
Kampania internetowa oparta na wideo oraz wielkoformatowych kreacjach display będzie prowadzona w serwisach związanych z tematyką filmową i telewizyjną (Filmweb.pl, Serialowa.pl, Stopklatka.pl, Naekranie.pl, Teleman.pl, Telemagazyn.pl, TV.WP.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), YouTube oraz serwisach muzycznych (Spotify, Tuba.fm). Dodatkowo komunikacja będzie wzmocniona promocją na stronach głównych portali (Gazeta.pl, WP.pl, Interia.pl). W kampanii zostaną wykorzystane również wyselekcjonowane magazyny cyfrowe (Forbes, Logo, Man’s Health). W kinie obecny będzie trailer serialu.
Kampanię od strony kreacji przygotował dział kreacji HBO Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Budżet kampanii nie został podany.