M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

George Clooney w nowej kampanii Nespresso

Katarzyna Woźniak | 4 listopada 2015, 06:00

W kampanii pojawia się też nowa twarz - Jacka Blacka, amerykańskiego aktora i muzyka.

Startuje polska odsłona kampanii marki Nespresso z George'em Clooneyem. Nowością w kampanii jest nowa twarz - Jacka Blacka, amerykańskiego aktora i muzyka rockowego.
Nowy spot Nespresso ma w zabawny sposób wyjaśniać znaczenie hasła "What else".  
W ramach tegorocznej kampanii Nespresso zaprasza również fanów do opowiedzenia o ich chwili z kawą i publikowania w mediach społecznościowych swoich wspomnień oznaczonych hashtagiem #WhatElse. Marketer zapowiada, że uczestniczący w konkursie będą mieli możliwość wygrania nagród.
Pełna kampania telewizyjna Nespresso zatytułowana ‘”Olśnienie” ("Epiphany”) z George’em Clooneyem oraz Jackiem Blackiem w postaci 30-sekundowych spotów zadebiutuje w telewizji 15 listopada br.
Spot (podobnie jak kilka ostatnich) wyreżyserował Grant Heslov. Produkcją zajęła się firma Moonwalk Films Paris, a za kreację ATL odpowiada agencja IPG McCann. Media w Polsce zakupił dom mediowy MEC, aktywację digitalową #WhatElse adaptuje Walk Social Media (Grupa Walk).
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,