Kraj

Hortex opowiada warzywne love story

Startuje kampania mrożonych zup z portfolio Horteksu. Spot utrzymany jest w konwencji animowanej bajki z Matką Naturą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHio-3wG_yY8%22%7D
Marka Hortex wystartowała z kampanią promującą mrożone zupy. 30-s spot utrzymany jest w konwencji częściowo animowanej opowieści o spełnionej miłości Matki Matury znanej odbiorcom z poprzednich odsłon kampanii poświęconych sokom owocowym (MMP24 z 14 września 2015). Narratorem jest dąb. W kampanii poznajemy początki uczucia Matki Natury i Pana Horteksa. Opowieść o narodzinach tej relacji została zilustrowana serią wywiadów z obserwatorami zdarzeń – mieszkańcami lasu.
Półminutowy spot jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.