Kanał Fox Comedy rozpoczął kampanię promującą premierę szóstego sezonu serialu “Współczesna rodzina”. Serial komediowy otrzymał ok. 50 nagród i 1666 nominacji, w tym 22 statuetki Emmy oraz Złoty Glob (2012).
Premiera szóstego sezonu “Współczesnej rodziny” jest wsparta kampanią mediową, obejmującą spoty emitowane na antenie kanałów z portfolio Fox International Channels Poland, natomiast w telewizji Polsat pojawią się billboardy sponsorskie. Zwiastuny można obejrzeć na kanale YouTube Fox Comedy Polska.
Kampania będzie miała także radiową odsłonę w największych rozgłośniach ogólnopolskich – Grupie Radio Zet oraz stacjach Grupy RMF. W RMF FM słuchacze będą mogli wziąć również udział w rodzinnym konkursie z cennymi nagrodami.
Działaniom promocyjnym towarzyszyć będzie także kampania prowadzona w internecie w wiodących serwisach.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja Woopa i dział marketingu Fox International Channels Poland. Działania PR wspiera agencja Grayling Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Premiera pierwszych odcinków szóstego sezonu “Współczesnej rodziny” już dziś o godzinie 21 na Fox Comedy. Kanał będzie emitował po cztery odcinki w każdą środę.