Zagranica

IKEA zaprasza na domówkę

W Malezji wystartowała roztańczona kampania szwedzkiej sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzrMrlb-zHWw%22%7D
W Malezji wystartowała roztańczona kampania adresowana głównie do młodych ludzi urządzających swoje mieszkania. Za kreację spotu zapraszającego na domówkę odpowiada BBH Asia Pacific. W filmie tańczą sprzęty i zabawki. Nazwy szwedzkie wplecione są w tekst piosenki, tak żeby stworzyć rymowany tekst. Spot utrzymany jest w radosnej, kolorowej i beztroskiej konwencji, a kampania realizowana jest pod hasłem “Get Cheras do Cheras”.

(Campaign)