Kraj

Change i Value Media przygotowały kampanię Amazona

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.

Rusza kampania HR firmy Amazon, za przygotowanie której odpowiadają agencje należące do Group One: Change i Value Media. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Amazon w Polsce jako jednego z największych inwestorów i pracodawców w Polsce, połączone z akcją rekrutacyjną. Kampania koncentruje się na prezentacji najważniejszych faktów dotyczących inwestycji Amazon w Polsce.

Agencja Change odpowiada za przygotowanie kreacji, Value Media za zakup mediów internetowych. Akcja będzie miała odsłonę w największych dziennikach ogólnopolskich oraz czołowych portalach, m.in. Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl.

Amazon nie prowadzi jeszcze działalności komercyjnej na terenie Polski, ale zainwestował w naszym kraju ponad 1,5 miliarda złotych. W Gdańsku otworzył Centrum Rozwoju Technologii, a we Wrocławiu i w Poznaniu trzy centra logistyczne.