M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łanie Mania i Frania w nowym spocie Horteksu

Katarzyna Woźniak | 18 listopada 2015, 06:00

Firma kontynuuje strategie miłosnych opowieści. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.

Hortex zaprezentował kolejny spot kampanii wspierającej sprzedaż soków owocowych. Bohaterkami są łanie Mania i Frania, które opowiadają owocowe love story z Matką Naturą – znaną z poprzednich odsłon kampanii. Spot utrzymany jest w konwencji opowieści miłosnej rodem z komedii romantycznych – MMP24 z 4 listopada. Półminutowy spot jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Za realizację reklamy odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów OMD.

Czytaj więcej na temat: , ,