Kraj

Rusza kampania Empiku autorstwa Change [wideo]

Media zaplanował i kupił SMG.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMt5D15vnCO0%22%7D
Rusza świąteczna kampania sieci Empik. Hasłem przewodnim kampanii jest „Empik. Każdego inspiruje inaczej”. Spoty są wykonane nową techniką – łączą świat realny i mapping, który wizualizuje inspiracje produktami z Empiku.

W ramach kampanii powstały cztery spoty telewizyjne, które będą emitowane w największych stacjach TV oraz w
telewizji internetowej.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Change, za produkcję Play Production. Media dla Empiku zaplanował i kupił SMG.