Firma Kruk SA zdecydowała się na lokowanie swoich usług w serialu “Na dobre i na złe” w TVP2. Akcja jest zorganizowana w związku z obchodami siódmego ogólnopolskiego Dnia bez Długów.
Według badania przeprowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie Grupy Kruk osoby, które przyznały, że mają problem z zadłużeniem, cechuje słabsze zorganizowanie i mniejsza konsekwencja w działaniu, a do życia podchodzą bardziej “spontanicznie”. Właśnie takie cechy osobowościowe wykazuje Jan, bohater odcinka serialu. Ma to być okazją do opowiedzenia o idei Dnia bez Długów – corocznej akcji będącej częścią kampanii edukacyjnej Grupy Kruk. Celem kampanii jest uświadomienie wszystkim zadłużonym, że poradzenie sobie z długiem nie jest tak skomplikowane, jak może się wydawać.
Product placement pojawi się w dwóch odcinkach serialu telewizyjnej Dwójki – 25.11. oraz 02.12.
Za koncept kreatywny odpowiada firma producencka Artrama.