Kraj

Nowa kampania Gonga dla Maybelline New York [wideo]

W akcję zaangażowały się blogerki. Kampania będzie prowadzona za pomocą kilku kanałów dotarcia.

Ruszyła nowa kampania realizowana przez markę Maybelline New York. Brand wprowadza nową platformę – https://makeithappen.maybelline.pl/ – kierowaną do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek zostały zaproszone blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.

Za koncept i jego realizację w całości odpowiada agencja Gong (Group One). Cała akcja została przygotowana w duchu empoweringu, czyli motywowania dziewczyn do spełniania swoich celów i budowania poczucia pewności siebie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdIwnfP5SBVQ%22%7D
Osią kampanii jest film – eksperyment, w którym na ulicach polskich miast poszukiwane są wyjątkowe dziewczyny, które mają w sobie nowojorski styl i tzw. to coś. W eksperymencie poza blogerkami kluczową rolę odgrywa Kuba Dąbrowski – fotograf street fashion. Kampanię wspiera również konkurs, w którym konsumentki mogą wygrać wyjazd na New York Fashion Week.

W ramach projektu prowadzone są działania branded content, social media, działania display, wideo oraz TV. Kampania zakończy się w 2016 roku.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.