Ruszyła nowa kampania realizowana przez markę Maybelline New York. Brand wprowadza nową platformę – https://makeithappen.maybelline.pl/ – kierowaną do młodych dziewczyn. Do współpracy w roli ambasadorek zostały zaproszone blogerki: Cajmel, Little Town Shoes oraz Red Lipstick Monster.
Za koncept i jego realizację w całości odpowiada agencja Gong (Group One). Cała akcja została przygotowana w duchu empoweringu, czyli motywowania dziewczyn do spełniania swoich celów i budowania poczucia pewności siebie.
Osią kampanii jest film – eksperyment, w którym na ulicach polskich miast poszukiwane są wyjątkowe dziewczyny, które mają w sobie nowojorski styl i tzw. to coś. W eksperymencie poza blogerkami kluczową rolę odgrywa Kuba Dąbrowski – fotograf street fashion. Kampanię wspiera również konkurs, w którym konsumentki mogą wygrać wyjazd na New York Fashion Week.
W ramach projektu prowadzone są działania branded content, social media, działania display, wideo oraz TV. Kampania zakończy się w 2016 roku.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.