Kraj

Wargorr na kolanach u Św. Mikołaja

Wedel promuje świąteczne słodycze. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD Macroscope.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUELaivGy1cc%22%7D
E.Wedel, marka z portfolio Lotte Wedel, startuje z działaniami promocyjnymi przed świętami Bożego Narodzenia. Bohaterem kampanii nadal jest kosmiczny Wargorr, który w spocie promującym świąteczną ofertę siada na kolanach Świętemu Mikołajowi i przyznaje, że nie był grzeczny. W ten sposób Wedel chce promować świąteczne portfolio. Wprowadzenie oferty wspiera kampania 360 stopni, która obejmie działania w telewizji, internecie oraz wsparcie public relations.
W świątecznej ofercie marki E.Wedel dostępne są charakterystyczne produkty, m.in.: cukierki Pierrot i Bajeczny, Ptasie Mleczko Dwuwarstwowe Waniliowo-Czekoladowe czy Torcik Wedlowski. Wśród nowości pojawią się Świąteczne Pralinki z nadzieniem toffi oraz limitowana edycja pralin o smaku orzechowym Dla Ciebie. Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, regionalnych i tematycznych, a także w VoD. Akcję uzupełni zasięgowa kampania internetowa, której głównym elementem będzie możliwość złożenia życzeń swoim bliskim za pomocą strony internetowej. Komunikację uzupełnią działania w punktach sprzedaży.
Dodatkowo działania świąteczne obejmą cykl 10 odcinków specjalnego programu kulinarnego “Słodko i wytrawnie”. Na antenie TVP2 Joanna Klimas-Profus, mistrzyni czekolady E.Wedel, i Agnieszka Kozak zaproponują przepisy z wykorzystaniem czekolad Wedla. W ramach kampanii świątecznej zaplanowano także działania w mediach społecznościowych. W ramach wsparcia public relations między innymi odbędą się warsztaty kulinarne dla blogerów z maestro czekolady E.Wedel Januszem Profusem.
Kampania rozpocznie się na przełomie listopada i grudnia, a zakończy tuż przed świętami Bożego Narodzenia.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów dom mediowy OMD Optimum Media. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.