Kraj

Skoda przyciąga poczuciem bezpieczeństwa [wideo]

Rusza kampania modelu Octavia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnx2vNS0HaK0%22%7D
Marka Skoda należąca do Volkswagen Group Polska rozpoczyna nową kampanię, w której promuje zalety modelu Octavia. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecie, za pomocą wideo online oraz w kinach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Opcom. Media zaplanował i i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.