Kraj

Studenci i seniorzy w kampanii PKP [wideo]

Głosu w kampanii ponownie użyczył Piotr Fronczewski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiMAizwD4XSo%22%7D
PKP i PKP Intercity rozpoczęły nową kampanię reklamową. Tym razem w spotach TV pojawiają się nowi bohaterowie, którymi są studenci i seniorzy. W kampanii spółki podkreślają korzystne oferty i zniżki na przejazdy dla tych grup wiekowych.

Głosu w kampanii ponownie użyczył Piotr Fronczewski.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Media dla PKP w jesiennych odsłonach reklamowych planuje i kupuje dom mediowy Carat.