Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 22 listopada 2015 r., startuje kampania marki Palma z portfolio firmy Bielmar. Celem działań jest lifting marki i pozycjonowanie w kontekście polskich tradycji kulinarnych.
Komunikacja w ramach kampanii po raz pierwszy zaplanowana jest również w Instagramie, gdzie użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi wypiekami, podpisując je #pysznatradycja. Przygotowaniem kreacji oraz realizacją kampanii reklamowej zajęła się agencja S4. Zakup mediów i działania PR dla produktu prowadzi Zaza Media.
Na potrzeby kampanii powstał także hashtag #pysznatradycja wspierający aktywacje marki w mediach społecznościowych. Palma już od dłuższego czasu wzmacnia swoje działania w internecie. Na portalu Wypiekiudane.pl i profilu w mediach społecznościowych “A co na deser?” gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków z nowoczesną rzeczywistością. Działania promocyjne będą również widoczne w punktach sprzedaży. Świąteczna kampania potrwa do 31 grudnia.