Kraj

Piątuś rusza z kolejną kampanią

OSM Piątnica ponownie wspiera sprzedaż swojego produktu dla najmłodszych.

Piątuś rusza z kolejną kampanią
OSM Piątnica wystartowała z kolejną odsłoną kampanii produktu dla najmłodszych konsumentów – jogurtu typu greckiego Piątuś. Produkt prezentuje się na billboardach sponsorskich emitowanych m.in. w telewizji śniadaniowej i stacjach dla dzieci, a w sklepowych lodówkach znaleźć można trójpaki jogurtu z prezentem.
W ubiegłym tygodniu wybrane stacje telewizyjne rozpoczęły emisję billboardów sponsorskich producenta jogurtów Piątuś. Billboardy są emitowane w trakcie programu “Pytanie na śniadanie” w TVP2, w stacjach Puls i Puls 2 oraz na kanałach dla dzieci: TVP ABC, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network, Nickelodeon i MiniMini+. Za kreację billboardów sponsorskich odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

W ramach trwającej kampanii promocyjnej OSM Piątnica, w sprzedaży pojawiły się również trójpaki Piątusia z jogurtami w każdej dostępnej wersji smakowej (truskawkowej, bananowej i waniliowej) oraz prezentem w postaci linijki z tabliczką mnożenia. Piątuś w trójpaku jest dostępny w wybranych sklepach detalicznych i hurtowych. Ostatnia kampania dla produktu była realizowana od drugiej połowy sierpnia (MMP24 z 13 sierpnia 2015).