Kraj

Ray-Ban startuje w Polsce z innowacyjnym projektem promocyjnym

W Polsce wystartował innowacyjny klub "Ray-Ban Remix bar".

Ray-Ban startuje w Polsce z innowacyjnym projektem promocyjnym
Włoska marka okularów przeciwsłonecznych promuje swoje produkty w niestandardowy sposób. Jesienią tego roku Ray-Ban stworzyło koncept Ray-Ban Remix Bar we współpracy z warszawskim klubem Znajomi Znajomych na Wilczej.
Jak zapewnia biuro prasowe, w klubie pojawiła się scena Ray-Ban, która co miesiąc będzie gościła muzyków i młode talenty, bar ze znanymi postaciami w okularach marki, a także specjalna strefa Remix Corner, w której odwiedzający mają możliwość zaprojektowania własnych okularów.
Ray-Ban Remix Bar to globalny pilot na skalę światową. Jeśli osiągnie sukces w Polsce, koncept ten będzie także wykorzystany w innych miejscach na świecie.

W programie klubu przewidziane są m.in. comiesięczne sesje muzyczne jamm, gdzie każdy może spontanicznie przyjść ze swoim instrumentem i zagrać ze znanymi muzykami. W Ray-Ban Remix Bar można wypić stworzonego wg własnej koncepcji drinka, wziąć udział w konkursach i aktywnościach marki Ray-Ban, w których będzie można wygrać gadżety marki oraz vouchery z atrakcyjnymi zniżkami na stworzenie własnych okularów Ray-Ban® Remix.
W barze cały czas obowiązuje 20 proc. zniżki na okulary Ray-Ban zakupione w Remix Cornerze.