Kraj

Wonga z nową kampanią [wideo]

W spocie występują artyści kabaretowi z Formacji Chatelet. Platforma kreatywna “Kasa musi się zgadzać" opracowana została we współpracy z zespołem agencji Unlimited. Planowanie i zakup mediów - SMG (Starcom).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF930LrrYo84%22%7D
Rusza nowa ogólnopolska kampania reklamowa firmy Wonga.com, jednej z największych na świecie firm udzielających pożyczek online. Bohaterowie spotów analizują czy stać ich na wydatek i czy warto wziąć pożyczę.

Platforma kreatywna “Kasa musi się zgadzać” opracowana została we współpracy z zespołem agencji Unlimited. Jesienią 2014 roku agencja wygrała przetarg na obsługę strategiczną i ATL marki Wonga w Polsce. Za reżyserię wszystkich spotów w ramach nowej kampanii odpowiedzialny jest Tadeusz Śliwa. Ich produkcję Wonga powierzyła domowi produkcyjnemu Film Produkcja. Planowaniem i zakupem mediów, w następstwie wygranego przetargu, zajął się SMG (Starcom).

Reklamie telewizyjnej towarzyszy kampania w internecie. Za strategię, zakup i optymalizację działań online oraz wsparcie w obszarze CRM i performance design odpowiada agencja digital performance iProspect.