Kraj

Kożuchowska w kolejnej kampanii reklamowej Avivy

Spoty pojawią się w telewizji z początkiem stycznia 2016 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLzvae8xtbic%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kolejnej kampanii reklamowej Avivy. Tym razem będzie promowała nowy produkt – fundusz Aviva Oszczędnościowy. Spoty pojawią się w telewizji z początkiem stycznia 2016 r.

– Kożuchowska nie leży. Więc jej oszczędności też nie powinny – mówi wprost aktorka, a fundusz Aviva Oszczędnościowy dąży do osiągnięcia średniorocznej stopy zwrotu brutto na poziomie o 5 pkt proc. przewyższającym główną stopę procentową NBP na przestrzeni każdych kolejnych 3 lat.

Aktorka współpracuje z Avivą od marca br. Promuje ubezpieczenie na zdrowie i życie dla całej rodziny – Nowa Perspektywa.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Reklamy z udziałem Małgosi oraz jej zaangażowanie w jury Fundacji Aviva są bardzo ciepło przyjmowane. Tą kampanią chcemy skłonić odbiorców do zastanowienia się, co można zrobić, aby ich oszczędności pracowały równie ciężko jak oni – mówi Andrzej Mytych, szef komunikacji i zarządzania marką Aviva.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Adapter (grupa Corporate Profile Consulting), produkcją zajęło się studio Papaya Films, planowaniem i zakupem mediów zaś dom mediowy ZenithOptimedia Group (ZOG).

Kożuchowska w kolejnej kampanii reklamowej Avivy