Małgorzata Kożuchowska weźmie udział w kolejnej kampanii reklamowej Avivy. Tym razem będzie promowała nowy produkt – fundusz Aviva Oszczędnościowy. Spoty pojawią się w telewizji z początkiem stycznia 2016 r.
– Kożuchowska nie leży. Więc jej oszczędności też nie powinny – mówi wprost aktorka, a fundusz Aviva Oszczędnościowy dąży do osiągnięcia średniorocznej stopy zwrotu brutto na poziomie o 5 pkt proc. przewyższającym główną stopę procentową NBP na przestrzeni każdych kolejnych 3 lat.
Aktorka współpracuje z Avivą od marca br. Promuje ubezpieczenie na zdrowie i życie dla całej rodziny – Nowa Perspektywa.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Reklamy z udziałem Małgosi oraz jej zaangażowanie w jury Fundacji Aviva są bardzo ciepło przyjmowane. Tą kampanią chcemy skłonić odbiorców do zastanowienia się, co można zrobić, aby ich oszczędności pracowały równie ciężko jak oni – mówi Andrzej Mytych, szef komunikacji i zarządzania marką Aviva.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Adapter (grupa Corporate Profile Consulting), produkcją zajęło się studio Papaya Films, planowaniem i zakupem mediów zaś dom mediowy ZenithOptimedia Group (ZOG).