FoodCare chce wystartować z kampanią w przyszłym roku.
Firma FoodCare niebawem rozstrzygnie przetarg na obsługę komunikacyjną marki Frugo. Na short-liście znalazły się dwie agencje – K2 i Ogilvy. Działania będą realizowane w przyszłym roku. Jak poinformowała dyrektor marketingu FoodCare Paulina Włodarska-Grodzińska, marka Frugo znajduje się na liście priorytetów FoodCare w przyszłym roku. Ze względu na to, że młody konsument, przedstawiciel core targetu marki szybko się nudzi, forma zapowiada wiele innowacji zarówno w obszarze samego brandu, jak i całej kategorii napojów.
Według danych Kantar Media w 2013 r. firma wydała na reklamę prawie 31 mln zł (głównie wydatki obejmowały markę Black – ponad 18 mln zł, Frugo – ponad 12 mln zł, Gellwe – zaledwie 350 tys. zł, oraz 4Move – 88 tys. zł). W 2014 r. firma wydała na reklamę swoich flagowych brandów niewiele – zaledwie ok. 300 tys. zł, z czego 206 tys. zł na Blacka i prawie 84 tys. zł na 4Move. W danych z Kantar Media inaczej wygląda już rok 2015. Od stycznia do października firma wydała ponad 8 mln zł na reklamy, w tym prawie 3,5 mln zł na reklamę Blacka, 3 mln zł na 4Move i nieco ponad 1,6 mln zł na reklamę Frugo. W 2016 r. FoodCare zapowiada podwojenie nakładów na marketing.
Czytaj więcej na temat: Frugo, K2, Ogilvy, Gellwe, FoodCare, Kantar Media, 4move, Black, Włodarska-Grodzińska Paulina