Kraj

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FULA2B70x72Y%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Do końca grudnia br. potrwa sponsoringowa kampania reklamowa marki Delecta z portfolio spółki Bakalland. Komunikacja będzie realizowana w kluczowych stacjach telewizyjnych w okresie bożonarodzeniowym.
Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Delecta w kampanii zdecydowała się na formę życzeń od marki. Atmosferę świąt ma podkreślać ekspozycja pierników.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano na cały grudzień w TVN, TV Puls, TVP2 oraz w kanałach tematycznych wybranych stacji. Ponadto Delecta będzie sponsorem koncertu świątecznego “Listów do M. 2”, który zostanie emitowany 5 i 6 grudnia br. i powtórzony w pierwszy dzień świąt na antenie TVN.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukowała Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.