Kraj

Rusza świąteczna kampania "The Cathlons" [wideo}

To już szósta odsłona kampanii autorstwa K2.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSSAHz4dPdUw%22%7D
Z okazji nadchodzących świąt Decathlon przygotował reklamę inspirowaną filmami takimi jak “Kruk” czy “Batman”. Film wyreżyserowany przez Marka Cichego, zarządzającego działem K2 Motion, pokazuje, że sprzęt sportowy może być dobrą niespodzianką dla najbliższych.

W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 s, natomiast w internecie spot 45-s.  
 
To już szósta odsłona kampanii “The Cathlons” autorstwa agencji interaktywnej K2. Produkcją zajęła się Papaya Films, za zakup mediów odpowiada Lowe Media.