Kraj

PZU chce wzmocnić markę dzięki komunikacji do dzieci

Platforma komunikacji "Niestraszki" ma pełnić zarówno funkcje edukacyjne - dla najmłodszych, jak i sprzedażowe - do ich rodziców.

PZU chce wzmocnić markę dzięki komunikacji do dzieci
Grupa PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, wprowadza nowy format reklamowy. Bohaterami będą animowane bajkowe postaci – maskotki o imionach: Lola Pola, Zuza Wiruska, Stach Trach, Tadek Niekradek czy Julek Pachulek. Każda z nich uosabia odrębny rodzaj ubezpieczeń (np. zdrowotne, motoryzacyjne, mieszkaniowe itd.) i w bajkowej scenerii będą uczyć dzieci (przedszkolaków i w wieku wczesnoszkolnym), jak unikać niebezpieczeństw w codziennym życiu.

–  “Niestraszki” to platforma edukacyjna dla najmłodszych. Ale przez budowanie pozytywnych emocji wokół marki PZU liczymy na dotarcie do ich rodziców i wsparcie sprzedaży – wyjaśnia Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKs8EfPZ-a28%22%7D
PZU przygotowało serię audiobooków z bajkami autorstwa Joanny Wachowiak, autorki książek dla dzieci, czytanymi przez aktora Marcina Dorocińskiego, z którym PZU współpracuje reklamowo. Agencji PZU otrzymają maskotki i gadżety (np. plasterki czy specjalne paczki dla młodych mam) do rozdawania. Oprócz tego PZU zamierza organizować w przedszkolach i szkołach spotkania na temat zasad bezpieczeństwa, planuje także szeroką współpracę z organizacjami społecznymi.

6 grudnia br. wystartuje telewizyjno-internetowa kampania reklamowa z bohaterami “Niestraszków”. Do emisji trafią dwie wersje spotów: dla dorosłych oraz dla dzieci (w kanałach dziecięcych).

PZU chce wzmocnić markę dzięki komunikacji do dzieci
Za koncept i realizację całej platformy odpowiada agencja reklamowa DDB & Tribal. Przy tworzeniu świata “Niestraszków” bazowała na projektach Maciej Szymanowicza, znanego ilustratora literatury dziecięcej.  Scenografię opracował Janusz Mazurczak, reżyserią zajął się Sebastian Pańczyk, produkcją: studio Platige Image, natomiast planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii: dom mediowy Starlink.

Ubezpieczyciel planuje, że będzie to długofalowa platforma edukacyjno-reklamowa.