Kraj

MoneyGram oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy Mężczyzn w Piłce Ręcznej EHF Euro 2016

Marka firmy zajmującej się transferami pieniędzy ma być widoczna podczas meczów i na materiałach promujących imprezę.

MoneyGram oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy Mężczyzn w Piłce Ręcznej EHF Euro 2016
Firma MoneyGram, zajmująca się międzynarodowymi przekazami pieniędzy, została oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy Mężczyzn w Piłce Ręcznej EHF Euro 2016, które po raz pierwszy odbędą się w Polsce. Mecze z udziałem 16 finałowych drużyn odbywać się będą między 15 a 31 stycznia 2016 r. w  Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku (w Kraków Arena, Spodku, Hali Stulecia i Ergo Arenie). Nasza drużyna rozpocznie rozgrywki jako brązowy medalista tegorocznych mistrzostw świata. Łączna pojemność aren mistrzostw to 50 tys. miejsc. 75 nadawców będzie relacjonować do 150 krajów ok. 615 godzin transmisji na żywo.

– Zdecydowaliśmy się zaangażować w EHF Euro 2016 ze względu na duże zainteresowanie piłką ręczną w wielu krajach Europy, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy przekonani, że obecność na mistrzostwach przełoży się na wzrost świadomości marki MoneyGram wśród naszych potencjalnych klientów. Nie bez znaczenia był również fakt, że zawody odbywają się w Polsce, gdzie mieści się nasze globalne centrum biznesowe – mówi Juan Agualimpia, executive vice president, business development and chief marketing officer MoneyGram. – Będziemy mocno widoczni w miastach turniejowych, gdzie planujemy wiele atrakcji dla fanów piłki ręcznej.  
Dzięki zaangażowaniu MoneyGram w ręce kibiców trafi 80 tys. egzemplarzy specjalnego magazynu poświęconego turniejowi. Będzie on dystrybuowany w ponad 6 tys. miejsc w Polsce, gdzie skorzystać można z usług MoneyGram oraz na stoisku firmy w kuluarach wybranych meczów. Na stanowisku MoneyGram kibice będą mogli pomalować twarze w kolory narodowe i uwiecznić swoje emocje w specjalnie do tego celu zamontowanej fotobudce. Logo MoneyGram będzie można zobaczyć m.in. na tablicach LED wokół boiska i na samym parkiecie oraz na plakatach promujących zawody.

Według szacunków firmy Infront, specjalizującej się w marketingu sportowym, transmisje telewizyjne rozgrywek Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn w 2014 r. oglądało w sumie ponad 866 milionów widzów w 150 krajach. Piłka ręczna jest szczególnie popularna we Francji, w Niemczech, Hiszpanii i w Skandynawii. Jednak wszystkich przebija Chorwacja, w której – jak pokazują dane Sponsoring 21 – zainteresowanie tą dyscypliną deklaruje niemal 80 proc. obywateli.

Polska jest centrum operacji biznesowych MoneyGram. W Warszawie zlokalizowane jest Global Business Center firmy; pracuje tu co czwarty jej pracownik na świecie.  MoneyGram zapewnia międzynarodowe przekazy pieniężne w ponad 200 krajach i terytoriach zależnych. W Polsce przekazy pieniężne MoneyGram realizowane są we współpracy z Bankiem Pocztowym, Bankiem BGŻ/BNP Paribas, Bankiem BPS, sklepami Pepco oraz firmą PlanB International.