Zagranica

Czteroletnia Sophie testuje system kontroli trakcji w Volvo

Ciężarówki firmy bohaterami kolejnej kampanii Forsman & Bodenfors.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7kx67NnuSd0%22%7D
Po ubiegłorocznym sukcesie kampanii Volvo z udziałem Sylvestra Stallone Volvo kontynuuje swoje działania promocyjne dla marki. Tym razem o losach 18-tonowej ciężarówki decyduje czteroletnia Sophie.

Za kreację kampanii odpowiada, jak w roku ubiegłym, agencja Forsman & Bodenfors. Volvo umieściło plan zdjęciowy na południowym wschodzie Europy, gdzie znalazł się tor wysokiego ryzyka, po którym mknie ciężarówka Volvo zdalnie sterowana przez czteroletnią Sophie. Ciężarówka ze specjalną kontrolą trakcji oraz wzmocnieniami wprowadzonymi z myślą o branży budowlanej doskonale radzi z wyzwaniami, jakie stawia czterolatka.

(Agency Spy)