Kraj

Monika Mychlewicz na czele marketingu marki Weber

Marka z portfolio Saint-Gobain ma nową dyrektor.

Monika Mychlewicz na czele marketingu marki Weber
Monika Mychlewicz objęła stanowisko dyrektor marketingu marki Weber w grupie Saint-Gobain. Zakres jej obowiązków obejmuje zarówno szeroko pojętą komunikację, jak i rozwój produktów.
Weber to marka z zakresu chemii budowlanej, kojarzona z wyrobami elewacyjnymi: systemami ociepleń, tynkami i farbami fasadowymi. Portfolio obejmuje także zaprawy klejące i zaprawy fugowe do płytek, podkłady podłogowe i posadzki, systemy do renowacji i napraw fasad oraz ścian, a także zaawansowane materiały do hydroizolacji i napraw betonu z technologią Deitermann. Na polskim rynku marka Weber znana jest od 20 lat. Mychlewicz od dawna związana jest z branżą budowlaną. Przez ponad dziesięć lat, w tym ostatnie cztery – na stanowisku dyrektor marketingu, w Xella Polska zbudowała pozycję marek Ytong, Silka i Multipor.