Kraj

Winiary polecają się na święta

Marka z portfolio Nestle poleca swoje produkty do świątecznych przygotowań. Za kreację obydwu spotów odpowiada agencja Legend Group, za zakup mediów MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAIe0QSif-cI%22%7D
Winiary, marka z portfolio Nestle, prowadzi kampanię w telewizji i w internecie, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki Winiary przed nadchodzącymi świętami.

Nestle zaplanowało promocje konsumenckie oraz wsparcie w punktach sprzedaży dla całego portfolio marki Winiary. W okresie przedświątecznym w ogólnopolskiej telewizji emitowane są dwa 30-sekundowe spoty reklamowe: pierwszy promujący Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa Winiary, drugi promujący Majonez Dekoracyjny Winiary.

Równocześnie w internecie prowadzone są działania marketingowe wspierające te produkty. Na stronie internetowej marki konsumenci mogą znaleźć inspiracje i nowe przepisy. Za kreację obydwu spotów odpowiada agencja Legend Group, za zakup mediów dom mediowy MEC.