Grupa Media Direction po zakończeniu współpracy z Unileverem, Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem ograniczy zatrudnienie o ok. 10 proc. Jak zaznaczają Paweł Sawicki i Jacek Hendigery, członkowie zarządu Media Direction Group, kluczowe osoby pozostaną w strukturze firmy.
Unilever był klientem PHD Media Direction od ośmiu lat, natomiast Polkomtel korzystał z usług Media Direction OMD od siedmiu lat. Współpraca Cyfrowego Polsatu i grupy Media Direction trwała 15 lat.
Przypomnijmy, że od 2016 r. Unilevera obsługiwać będzie dom mediowy Mindshare, a Polkomtel i Cyfrowy Polsat wybrały do obsługi Vizeum.
W portfolio klientów Media Direction OMD pozostają m.in. AmRest (Pizza Hut, KFC), PepsiCo, PSA, Dr. Oetker. W ub.r. agencji udało się nawiązać współpracę również z The Walt Disney Company czy Hasbro. Stałymi klientami PHD Media Direction są m.in. Carlsberg, WizzAir (35 rynków w tym Polska) oraz Toyota Motor Poland. W bieżącym roku agencja pozyskała budżet SC Johnson.