Koncern Media Saturn Holding Polska, który jest operatorem sieci marketów Media Markt, prowadzi kampanię reklamową pierwszego marketu sieci Saturn w Polsce. Zostanie on uruchomiony w centrum handlowym Arkadia, które zostało otwarte dzisiaj. Kreacja kampanii została przygotowana przez agencję reklamową Demner Merlicek & Bergmann współpracującą z Media Saturn Holding na niektórych rynkach europejskich oraz przez monachijską agencję Redblue. Media zostały zaplanowane i kupione bez pośrednictwa domu mediowego. – Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowej marki, zbudowanie jak najwyższej świadomości marki i używanego w akcji sloganu “Żer dla skner” oraz wywołanie właściwych skojarzeń ze sprzedawanym przez sieć asortymentem towarów – mówi Katarzyna Żebrowska z działu marketingu Media Saturn Holding Polska. Grupą docelową akcji reklamowej są osoby w wieku 20-35 lat, a target samej sieci to osoby w wieku 15-49 lat. W akcji są wykorzystywane stacje radiowe: Radio Eska, Radio WAWa, Radio Pogoda, Radio Zet, tytuły prasowe: “Gazeta Wyborcza”, “Super Express”, “Metropol”, “Metro” oraz “Fakt”. Ponadto działania reklamowe są prowadzone na 500 tablicach wynajętych od firm reklamy zewnętrznej: AMS, Stroer i Town & City. W ciągu najbliższych trzech lat w Polsce ma zostać otwartych 12 marketów sieci Saturn. (PU)