Kraj

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept

Agencja ma się specjalizować w usługach dla segmentu food & beverage.

Kamil Prandota-Prandecki założył agencję BiteMe Concept, która ma się specjalizować w usługach doradczych i działaniach komunikacyjnych dla firm z sektora food & beverage. Prandota-Prandecki pracował w agencjach reklamowych, takich jak JWT, McCann World Group, Change, a ostatnio Lowe Warsaw. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy, m.in. dla: Unilevera (był odpowiedzialny za komunikację marki Knorr dla całego regionu CEE), Nestle, Ferrero, Hochlanda, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej, Van Pur czy Pernod Ricard.

Dyrektorem kreatywnym w BiteMe Concept jest Tomasz Uszyński, który pracował wcześniej w agencjach McCann World Group i Saatchi & Saatchi, gdzie pełnił funkcję head of design. Ma prawie 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej dla rynku spożywczego, tworzył projekty m.in. dla: Nestle, Storck, Maspex, Wedel czy Kraft.

Poza tradycyjnymi działaniami, jak strategia i kreacja w obszarach BTL, ATL, B2B i digital, agencja oferuje pakiet rozwiązań uzupełniających, do których zaliczyć można m.in.: opracowywanie przepisów kulinarnych, food styling, food pairing, opracowywanie książek i magazynów kulinarnych, a także audyty i analizy różnych obszarów rynków gastronomicznego i kulinarnego.

BiteMe Concept startuje, mając już na swoim koncie prace dla Cydr Green Mill, Książęce i Kozel.