Agencja Lubię To – Linked by Isobar niestandardową akcją wspiera wprowadzenie na rynek nowego Opla Astra wyposażonego w system OnStar. W akcji wziął udział Łukasz Jakóbiak, autor formatu “20m2 Łukasza”, który na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar.
W akcji mogły wziąć osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.
Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar.
Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano na kanale YouTube “20m2 Łukasza”. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa w Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej profilu w Facebooku.