Kraj

Double Design przygotowuje projekt corporate identity dla Autostrady Wielkopolskiej

Agencja Double Design opracowała nowy system identyfikacji wizualnej dla spółki Autostrada Wielkopolska. Agencja wygrała przetarg na obsługę firmy w zakresie...

Agencja Double Design opracowała nowy system identyfikacji wizualnej dla spółki Autostrada Wielkopolska. Agencja wygrała przetarg na obsługę firmy w zakresie corporate identity w lipcu; w przetargu startowały także Diagram i Brand Nature Access (DDB Warszawa). Nowe corporate identity Autostrady Wielkopolskiej ma nawiązywać do takich cech jak dynamiczność, nowoczesność i wysoka jakość. Podkreślony ma być także ekologiczny aspekt działalności firmy Autostrada Wielkopolska. Obecnie trwa wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej – podporządkowane mu będą wszystkie zewnętrzne nośniki promocyjne i informacyjne na terenie autostrady A2, kampanie reklamowe firmy, wszelkie jej materiały drukowane etc. Agencja Double Design działa w Poznaniu. Wśród swoich klientów wymienia m.in. Kompanię Piwowarską, GlaxoSmithKline, Curtis Healtcare, Herlitz i Międzynarodowe Targi Poznańskie. (MG, PU)