M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Katarzyna Kacprzak | 22 grudnia 2015, 06:00

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka Gozdek. Jako brand strategy director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek i strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji.

Gozdek ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako strategy and brand planning director odpowiadała za  tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji. Zdobywała doświadczenie, pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy. Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich, jak Danone, L’Oreal, IKEA, Grupa ING, Avon, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za
wprowadzenie na rynek marki Play.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,