Kraj

"Puls Biznesu" lobbuje na rzecz lepszych podatków i przeprowadza kampanię

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął wczoraj akcję "Lepsze podatki. Wesprzyjmy ministra". Trzy dni temu ruszyła kampania dziennika i Multibanku,...

“Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozpoczął wczoraj akcję “Lepsze podatki. Wesprzyjmy ministra”. Trzy dni temu ruszyła kampania dziennika i Multibanku, a w poniedziałek 25 października br. rozpocznie się kampania wizerunkowa “Pulsu Biznesu”. Początkiem akcji gazety na rzecz lepszych podatków był wywiad na jej łamach z Mirosławem Gronickim, ministrem finansów, który zapowiedział, że chce uprościć podatki. “Puls Biznesu” już od dłuższego czasu systematycznie apeluje o zmiany płacenia VAT-u i PIT-u, teraz wzmacnia te działania. Będzie publikował opinie środowiska biznesowego i polityków. Uruchomi forum internetowe. Jednocześnie do 25 października br. trwa kampania “Pulsu Biznesu” i Multibanku. Na 120 stacjach benzynowych sieci Statoil i Shell w 14 miastach hostessy rozdają specjalne wydanie “Pulsu Biznesu” oraz magazyn Multibanku. Jak powiedział Andrzej Stepanów, dyr. marketingu Bonnier Business Polska, wydanie specjalne “Pulsu Biznesu” jest prezentacją jego atutów, zarówno merytorycznych, jak i pozaredakcyjnych. Akcja jest wsparta kampanią w lokalnych stacjach radiowych, którą zaplanowały i zakupiły CR Media. 25 października br. ruszy kampania wizerunkowa “Pulsu Biznesu” w Warszawie i na Śląsku przygotowana przez wydawcę tytułu. Wykorzystane zostaną w tym celu reklamy na 30 tyłach autobusów – tzw. fulback (przez miesiąc) – oraz tramwajach (przez rok). W kampanii wykorzystano nośniki Business Consulting. (KP)