Kraj

Pierwsza kampania Providenta autorstwa Isobaru [wideo]

Isobar wygrał przetarg na obsługę kreatywną Providenta w listopadzie 2015 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5pTJ_9eBQqk%22%7D
Firma pożyczkowa Provident rusza z nową kampanią reklamową. Nowi klienci, którzy skorzystają z promocji, mogą otrzymać nawet 750 zł nagrody. Akcja promocyjna jest wspierana nowymi spotami TV w czterech stacjach głównych, 71 stacjach tematycznych oraz w internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jest to pierwsza kreacja Isobaru dla Providenta po wygranym przetargu w listopadzie ub.r. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.

Kampania potrwa do 25 stycznia.